آی وی پک

بسته بندی انواع
خرما

با ما بهتر دیده شوید

کارتن خرما به جعبه مخصوص برای بسته بندی خرما گفته می شود که برای نگهداری خرما و حمل و نقل آن ها استفاده می شود. خرما یکی از مهمترین و پر خاصیت ترین مواد غذایی است که از گذشته در مناطق گرمسیر پرورش داده می شد. محبوبیت این ماده غذایی به اندازه ای است که امروزه آن را به سراسر جهان و بیشتر مناطق صادر می کنند. به همین دلیل برای جا به جایی خرما و ارسال آن به مناطق مورد نظر باید ابتدا آن را به خوبی بسته بندی کرد.ما شما را برای خرید کارتن خرما و جعبه خرما راهنمایی می‌کنیم تا بتوانید بهترین بسته بندی خرما را به مشتریانتان ارائه دهید.

بل
  • ویژگی های چاپ

در شرکت ای وی پک جعبه خرماها با چاپ اختصاصی عرضه می‌گردد و کلیه امکانات چاپ در رنگ‌های مختلف, چاپ افست, چاپ لمینت,طلاکوب یا نقره کوب با استفاده از جعبه‌های مقوایی بهداشتی با قابلیت انواع چاپ انجام می‌شود و با بالاترین کیفیت ممکن در طرح‌های دلخواه شما آماده می‌شود.

Untitled (300 × 350 px)

جعبه خرما را معمولا با یک جعبه‌ی ساده با درپوشی حاوی اطلاعات دیده‌اید و شاید کمتر پیش آمده باشد که طرحی جذاب، نظر شما را به خود جلب کند.

ما در ای وی پک برای تولید جعبه خرما، علاوه بر در نظر گرفتن کیفیت و مقاومت جعبه، یک طراحی خاص و متفاوت را برای شما در نظر می‌گیریم