آی وی پک

بسته بندی انواع
خشکبار

با ما بهتر دیده شوید

کارتن خشکبار یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که در حفظ سلامت خشکبار و انتخاب مشتریان تاثیر زیادی می گذارد. خوشبختانه کشور عزیز ما ایران از نظر محصولات غذایی به ویژه خشکبار دارای محصولات بسیار خوشمزه با ارزش است که علاوه بر مصرف داخلی، زمینه مناسبی را برای صادرات این محصولات ارزشمند فراهم آورده است.

yu
  • چرا آی وی پک ؟
  • انواع کارتن خشکبار
  • نکات مهم درباره کارتن خشکبار

شرکت ای وی پک مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های به روز در زمینه تولید و فروش انواع کارتن خشکبار در خدمت مشتریان میباشد. هر چند خشکبار تاریخ مصرف نسبتا طولانی دارند، اما بدیهی است که برای حفظ ارزش غذایی آن ها شرایط نگهداری مناسبی را باید فراهم کرد. بسته بندی یکی از مهم ترین نکاتی است که در جابجایی، نگه داری و افزایش فروش خشکبار اهمیت فراوانی دارد. همچنین زیبایی و جذاب بودن کارتن و جعبه خشکبار در بسته بندی ها از عوامل بسیار تاثیرگذار در بازاریابی و فروش این محصولات ارزشمند به ویژه در زمینه صادرات آن ها به شمار می آید.

مهمترین محصولات کارتن سازی فاطر در زمینه تولید جعبه خشکبار شامل موارد زیر میشود:

کارتن سیب خشک
کارتن موز خشک
کارتن میوه خشک
کارتن آجیل صادراتی
کارتن برگه هلو
کارتن برگه زرد
کارتن آلو خشک
آلو کارتن قیسی
کارتن پسته
کارتن بادام
کارتن گردو
کارتن فندق
کارتن خرما
کارتن کشمش
کارتن توت خشک
کارتن انجیر خشک

به دلیل این که خشکبار عموما به صورت خام مصرف می شوند، ضروری است که جعبه ها و کارتن های نگهداری آن ها تحت شرایط خاصی تولید شوند. زیرا استفاده از مواد اولیه ناسالم و یا بی کیفیت ممکن است در سلامت غذایی خشکبار تاثیر بگذارد. از سوی دیگر بسته بندی باید به گونه ای باشد که در انتخاب مشتری برای ترغیب آن ها به خرید نیز موثر باشد. پس کارتن خشکبار دو ویژگی کیفیت و جذابیت را باید با هم داشته باشد تا بتواند در نهایت در فروش خشکبار را افزایش دهد.

Untitled design - 2023-06-17T114913.663

رطوبت و دمای مناسب و جنس کارتن ها و جعبه از جمله نکات کلیدی برای حفظ سلامت خشکبار در پروسه تولید تا مصرف آن ها است. به طور قطع، نادیده گرفتن هر کدام از این نکات می تواند در کوتاه شدن زمان نگه داری و حفظ ارزش غذایی آن ها در کارتن خشکبار در طی جابجایی و رسیدن به دست مصرف کنندگان موثر باشد.

به عنوان مثال بعضی از نواع خشکبار برای نگهداری بهتر نیازمند شرایط سردخانه ایی هستند. در این موارد باید از کارتن ها و جعبه هایی استفاده کرد که در برابر تغییرات دمایی دارای فضایی مناسب در بسته بندی و در برابر نفوذ آب نیز مقاومت بالایی داشته باشند. خاصیت نفوذ ناپذیری در برابر رطوبت محیط علاوه بر حفظ سلامت غذایی خشکبار صدمات وارده شده در اثر نفوذ آب و یا فشارهای محیط در حین انتقال آن ها را تا حد قابل توجهی می تواند کاهش داده و از دفورمه شدن کارتن خشکبار جلوگیری کند.

AnyConv.com__1

هر چند کیفیت محصولات در وهله اول برای بالا بردن میزان رضایت مشتریان و ترغیب آن ها به خرید مهم است، اما با این حال نمی توان نقش بسته بندی مناسب و جذاب را در بالا بردن فروش و افزایش رضایت مشتریان نادیده گرفت.

در بازاریابی نوین و تجارت کنونی برای معرفی خشکبار در سطح جهانی و مطرح شدن در حد برندهای قدرتمند کنونی، می توانید با انتخاب کارتن خشکبار شرکت ای وی پک که طبق استانداردهای جهانی و طراحی های فوق العاده تولید می شوند، کیفیت و فروش محصولات خشکبار خود را به راحتی تضمین کن