آی وی پک

بسته بندی
محصولات صنایع غذایی

با ما بهتر دیده شوید

یک بسته بندی ایده آل مطابق با اصول بسته بندی مواد غذایی برای تولید کننده و مصرف کننده، امری ضروری است، پس جعبه مواد غذایی نشان دهنده هویت شرکت و محصول شما به مصرف کننده می باشد. با بسته بندی جذاب و با کیفیت که اطلاعات روی بسته بندی مواد غذایی حک شده است باید مشتری را جذب محصول خود نمایید و با یک بسته بندی که خلاقیت در آن به کار گرفته شده است می توانید مصرف کننده را برای خرید هیجان زده کنید! 

AnyConv.com__2
  • انواع جعبه و کارتن بسته بندی موارد غذایی مختلف
  • مواد اولیه مورد استفاده ما

انواع جعبه و کارتن بسته بندی مواد غذایی مختلف مانند: جعبه کنسرو، ماکارونی، کارتن مادر حبوبات، بسته بندی لبنیات، تنقلات، بسته بندی مربا و عسل و… همگی می بایست به صورتی باشند که مقاومت لازم برای تحمل وزن چندین بسته را داشته باشند و از نظر مقاومت در برابر رطوبت، دما و نور برای جلوگیری از آسیب به محصول و یا فاسد شدن، می‌بایست در فرآیند تولید بسته بندی این نکات مدنظر قرار گیرند. بسته بندی مواد غذایی در انواع کارتنی و مقوایی با رنگ‌بندی و طراحی کاملا اختصاصی و مواد اولیه مرغوب با توجه به نوع محصول، در تیراژهای مختلف توسط آی وی پک قابل تولید می‌باشد.

با توجه به نوع مواد غذایی بحث نیاز به استفاده از مواد اولیه بهداشتی و یا استفاده از مواد بازیافتی که فقط نقش یک کارتن مادر برای نگهداری بسته بندی های کوچکتر را دارند در نظر گرفته می شود. رنگ آمیزی، چاپ و طراحی بسته بندی مواد غذایی با توجه به هویت محصول برای جلب نظر مشتری در نگاه اول و همچنین تسریع در فرآیند خرید و انتخاب توسط مشتری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است .

13

حال که نوبت به چاپ و بسته بندی مواد غذایی می رسد، موار مهم دیگری مورد توجه قرار می گیرد مانند انتخاب یک شرکت از میان شرکت های بسته بندی مواد غذایی مناسب که در مرتبه اول متعهد و منصف باشد. با توجه به نمونه بسته بندی محصولات غذایی شرکت چاپ و بسته بندی آریا هنر شما میتوانید نمونه مورد نظر خود را از طریق فرم تماس با ما و یا تماس با کارشناسان به ثمر برسانید